UWAGA:

Oferta produktów w sklepie jest adresowana do Konsumentów (klientów detalicznych).
Klientów biznesowych (firmy) zachęcamy zasadniczo do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą, tj. z pominięciem sklepu, gdzie uzyskają Państwo odpowiednie informacje o produkcie będącym przedmiotem zainteresowania i jego ofercie cenowej. W relacjach z firmami stosowane są inne formy współpracy.
Dane kontaktowe są dostępne w zakładce "O nas" na niniejszej platformie lub na naszej stronie internetowej www.imextrading.pl.

 WAŻNE:

Przypominamy, że po złożeniu zamówienia zawsze otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie faktu złożenia zamówienia przez Ciebie, która będzie zawierała instrukcję postępowania w tym celu. Ma to na celu weryfikację czy zamówienie zostało złożone faktycznie przez Ciebie. Brak takiego potwierdzenia będzie skutkował nieprzyjęciem zamówienia do realizacji do czasu otrzymania potwierdzenia.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące oferowanych produktów i przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

  


   

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@imextrading.pl lub telefonicznie: 603 199 269
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@imextrading.pl lub telefonicznie: 603 199 269
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Lessla 2 lok. 79 , 24-100 Puławy, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 603 199 269.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 603 199 269.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty bakteryjne są bezpieczne?

 

Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty bakteryjne są wszechstronnie bezpieczne pod warunkiem ścisłego przestrzegania zaleceń instrukcji przechowywania i użytkowania.

Bakterie zawarte w biopreparatach są bezpieczne. Żadne z organizmów zastosowanych w biopreparatach nie są genetycznie zmodyfikowane lub chorobotwórcze dla ludzi, zwierząt i roślin. Żadne niepożądane skutki dla zdrowia związane z użyciem produktów albo ich produktów ubocznych nigdy nie były przez kogokolwiek zgłaszane. Drobnoustroje nie stwarzają żadnego niebezpieczeństwa dla skóry, odzieży, czy też wyposażenia. W przypadku rozlania, drobnoustroje mogą być wytarte, zmyte itp.. Jeśli produkty mają styczność ze skórą, mogą po prostu być zmywane. Produkty nie mają jakiegokolwiek niszczącego oddziaływania na metale, ceramikę i tworzywa sztuczne oraz nie stanowią zagrożenia dla wszelkich typów oczyszczalni ścieków i innych urządzeń. Ich obecność w ściekach jedynie usprawnia przebieg procesów biologicznych zachodzących w tych urządzeniach.
Produkty nie wymagają specjalnych form dopuszczenia do stosowania jeśli są stosowane zgodnie z ich przeznaczeniem. Arkusze danych bezpieczeństwa są przez nas udostępniane na życzenie zainteresowanych.
 
Sprzedawane przez nas produkty są wyhodowane i wyprodukowane z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Dokładne składy produktów pod marką SK-BIOACTIV i używane w nich typy bakterii stanowią tajemnicę będącą własnością producenta. Produkty są przygotowywane z zachowaniem szczególnego nadzoru, stosownie do przyjętych rygorystycznych wytycznych, podlegając wszechstronnej i ścisłej kontroli dla każdej partii. Każda partia produktu musi zdać surowe testy kontroli jakości, włączając w to testy na obecność Salmonelli, pałeczki czerwonki i podobnych do pałeczki okrężnicy i otrzymuje indywidualny numer serii/LOT dla potrzeb identyfikacyjnych, będący zawsze uwidocznionym na opakowaniu.
 

 

Czy sprzedawane produkty bakteryjne posiadają gwarancję?

 

Nie, specyfika produktów bakteryjnych dostępnych w asortymencie naszego sklepu nie pozwala na udzielenie gwarancji precyzyjnie określającej skuteczność produktu w panujących u Ciebie warunkach jego użycia. Skuteczność działania produktów bakteryjnych może być nawet bardzo różna dla podobnych zastosowań. O stopniu skuteczności działania biopreparatu decyduje wielość czynników zewnętrznych, np. ponadnormatywna obecność agresywnych związków chemicznych w ściekach, antybiotyki wydalane przez ludzi.

Decydując się na zakup któregokolwiek z oferowanych produktów bakteryjnych ponosisz osobiste ryzyko związane z uzyskaniem stopnia skuteczności działania produktu w panujących u Ciebie warunkach.

Informacje przedstawiane w arkuszach danych, według naszej rzetelnej i najlepszej wiedzy, są godne zaufania. Przedstawiane informacje są prezentowane tylko jako reprezentatywne i nie dające żadnych gwarancji, wyrażonych albo dorozumianych, co do przedstawianych wyników.

Ani producent, ani dystrybutor lub sprzedawca nie ma u Ciebie żadnej kontroli nad posługiwaniem się, magazynowaniem i warunkami stosowania produktów, więc ani producent, ani dystrybutor lub sprzedawca nie będzie odpowiedzialny za ewentualną stratę, szkodę albo wydatek powstały u Ciebie w związku z obchodzeniem się, magazynowaniem, użyciem produktów albo z jakimikolwiek innymi powiązanymi z tym zdarzeniami.

Szersze omówienie powyższego znajdziesz po kliknięciu w poniższy link.

 

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 603 199 269.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 


 

Czym jest Masterpass i czy płatność Masterpass jest bezpieczniejsza od płatności za pobraniem?

 

Masterpass to wirtualny portfel, w którym użytkownik dodaje swoje karty płatnicze (debetowe/kredytowe). Raz zapisane i potwierdzone karty pozwalają na szybkie płacenie za zakupy w każdym sklepie internetowym, który taką płatność oferuje. Jak to działa w praktyce? Klient dodaje w sklepie produkty do koszyka i wybiera płatność Masterpass. W kolejnym kroku potwierdza dane do wirtualnej portmonetki Masterpass (login oraz PIN) i … to wszystko. Nie musi każdorazowo podawać danych karty (numeru, ważności itd.) ponieważ dane te zapisane są na jego koncie.

Płatność za pobraniem wymaga od użytkownika podjęcia działań, które wydłużają czas realizacji zamówienia. Awaria bankomatu lub zamknięta placówka banku powodują, że za zapłacony towar nie będziemy w stanie zapłacić kurierowi, a ten z kolei będzie zmuszony zostawić paczkę w punkcie odbioru (do którego musimy udać się samodzielnie). W tym aspekcie ta metoda płatności przegrywa z nowoczesną bankowością internetową, ponieważ dzięki Masterpass środki są przekazywane błyskawicznie, a sprzedawca może od razu przejść do pakowania produktu i wysyłki.

Osoby preferujące metodę za pobraniem bardzo często jako powód takiego wyboru wskazują kwestię bezpieczeństwa (np. możliwość przejęcia danych karty płatniczej) oraz chęć sprawdzenia przy kurierze, czy towar jest zgodny z opisem. Dzięki Masterpass takie obawy nie mają miejsca – Konsument zyskuje poprzez płatność Masterpass prawo do dodatkowej reklamacji tzw. chargeback, z której może skorzystać, jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z opisem lub w ogóle nie dotarł do odbiorcy.

Masterpass to – oprócz szybkości w dokonywaniu płatności – także pewność, że transakcja jest przeprowadzana w bezpieczny sposób. Dane kart płatniczych przechowywane w elektronicznym portfelu są chronione, szyfrowane i zastępowane odpowiednikami tzw. tokenami. Większa wygoda i poczucie bezpieczeństwa dzięki Masterpass odpowiadają na kluczowe potrzeby kupujących online.

Żródło: home.pl

 


 

 
Wymagane warunki środowiskowe dla efektywnej pracy bakterii
 
Bakterie to istoty żywe, więc jeśli nie będą stosowane w odpowiednich warunkach po prostu wyginą.
Optymalny zakres indeksu pH w środowisku pracy bakterii powinien być 6-8. Indeks pH środowiska poniżej 4 i powyżej 10 wyklucza zasadność stosowania produktów bakteryjnych.
Opytymalny zakres temperatury środowiska pracy bakterii to 25-40 oC. Powyżej około 65 oC bakterie giną. Temperatury bliższe 0 oC powodują, że drobnoustroje są mniej aktywne.
Bakterie są zdolne do pracy w warunkach tlenowych oraz w beztlenowych, ale efektywność ich pracy będzie większa w warunkach tlenowych.
 
Cel stosowania procesu bioaugmentacji (biostymulacji)
 
Produkty pod nazwą handlową SK-BIOACTIV są skonstruowane tak by zapewnić skuteczne rozwiązania z wykorzystaniem składników, które nie powodują szkód w środowisku naturalnym. Wszystkie te produkty zawierają drobnoustroje znane jako bakterie. Te specyficzne wyselekcjonowane pożyteczne bakterie są używane w procesie nazywanym bioaugmentacją (biostymulacja, biowspomaganie), który jest ustawialny/kontrolowalny i przyjazny dla środowiska oczyszczanego z zanieczyszczeń bez używania szkodliwych chemikaliów. To nazywa się biostymulacją. Mechanizm działania produktów polega na zwiększaniu populacji bakterii w biomasie i tworzeniu im możliwie najlepszych warunków do życia w tejże biomasie, co znacząco usprawnia i przyspiesza proces oczyszczania. Nasze produkty biostymulujące mogą być stosowane do szerokiej grupy ścieków przemysłowych oraz do ścieków bytowych.
 
Wyjaśnienie mechanizmu bioaugmentacji
 
Bakterie gromadzą się w biomasie oraz jako błona biologiczna na powierzchniach wewnętrznych ścian rur, wewnątrz i na powierzchniach zbiorników i urządzeń, przez które ścieki płyną albo gdzie są przechowywane. Bakterie produkują enzymy (naturalne katalizatory), które rozkładają substancje takie jak tłuszcze, ropopochodne i smary oraz inne substancje węglowodorowe, albo zmieniają substancje, które zawierają nadmiar azotu (poprzez proces znany jako nitryfikacja/denitryfikacja) tak, aby azot był bezpiecznie uwolniony do atmosfery. Produkty końcowe to całkowicie nieszkodliwy CO2 i H2O. To jest to co natura zrobiłaby ze ściekami gdyby miała dostateczną przestrzeń i odpowiednio długi czas. Niestety, większość oczyszczalni ścieków nie ma wystarczającej przestrzeni i ścieki „podróżują” przez nie zbyt szybko dla naturalnie występujących w przyrodzie bakterii by te mogły wyprodukować dość enzymów. Występująca w przyrodzie biomasa potrzebuje więc pomocy. Proces potrzebuje wsparcia dodatkowymi bakteriami czyli biostymulacji.
 
 
 

 
 
 
W czym tkwi tajemnica, że nasze produkty bakteryjne są tak skuteczne i cieszą się wielkim uznaniem użytkowników?
 
Niektórzy po zapoznaniu się z opiniami o naszych produktach z niedowierzaniem pytają co wyróżnia je z pośród wielu innych podobnych dostępnych na rynku. Odpowiadając na to pytanie informujemy, że oferowane przez nas produkty są przeznaczone głównie do zastosowań profesjonalnych w szeroko rozumianym temacie oczyszczania wód i gruntów w skali przemysłowej i tym samym muszą być wysokiej jakości. Do ich produkcji użyte są surowce USA, nie żadne tanie chińskie. Oferta obejmuje około 30 różnych produktów. Tylko niewielka ich liczba jest oferowana Konsumentom. Produkty zawierają w swoim składzie jako czynnik roboczy typowe naturalnie występujące bakterie. Niby proste, ale nie do końca. Przede wszystkim, w zależności od przeznaczenia produktu, musi być zastosowany odpowiedni nośnik mikroorganizmów i innych składników (metale śladowe, witaminy, aminokwasy i metaboliczne stymulatory). Każdy produkt, w zależności od przeznaczenia, zawiera odpowiednie proporcje różnych przydatnych i zdrowych szczepów bakteryjnych. Bakterie muszą mieć dużą siłę przetrwania i rozwoju nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach występujących w miejscu ich stosowania. W tym celu skład produktu jest uzupełniony o odpowiednie pożywki, mikroelementy, stymulatory wzrostu i rozwoju bakterii itp.. To jest jedna z najistotniejszych cech tego typu produktów, natomiast nie mniej ważną, jeśli nie najważniejszą, jest tzw. liczba jednostek tworzących kolonię, jtk, z ang. CFU (colony-forming unit). W największym skrócie oznacza to liczbę bakterii w jednostce wagowej. W przypadku naszych produktów jest ona bardzo wysoka i w zależności od przeznaczenia wynosi 1,5 do 10 bilionów/gram. Wydawałoby się, że produkty są proste w konstrukcji, w rzeczy samej stanowią jednak bardzo zaawansowaną technologię wypracowaną na przestrzeni wielu dziesiątków lat badań i doświadczeń i w tym tkwi tajemnica ich wysokiej skuteczności. Jest nam bardzo miło widzieć jak bardzo pozytywnie oceniane są produkty przez naszych Klientów. Z częścią Ich opinii można zapoznać się w zakładkach OPINIE w oknach prezentacji szczegółowych opisów poszczególnych produktów na platformie sklepu oraz z innymi opiniami na niezależnym portalu, do którego możesz wejść stąd lub z niniejszej platformy poprzez górne menu OPINIE.
 
 
 


 
Dlaczego oczyszczalnia śmierdzi?
 
Oczyszczalnia prawidłowo wykonana i eksploatowana nie ma prawa śmierdzieć. Jeżeli śmierdzi, przyczyny mogą być następujące:
  • Oczyszczalnia wykonana niezgodnie z zaleceniami, ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedniej długości i kąta spadku drenażu, poziomu wód gruntowych, przepustowości gruntu.
  • Niesprawne napowietrzanie z powodu nieodpowiedniej średnicy i wysokość pionu odpowietrzającego instalację sanitarną, lub jedno i drugie razem.
  • Ponadnormatywne używanie domowych chemicznych środków czystości i tym samym zabijanie bakterii.
  • Odprowadzanie do ścieków kondensatu z kotłów c.o.. Kondensat to kwas, który zabija bakterie.
  • Odprowadzanie do ścieków solanki (popłuczyn) z urządzenia do uzdatniania wody. Zawarta w solance sól zabije bakterie.
  • Wylewanie do instalacji ściekowej resztek tłuszczu z przygotowywania posiłków.
  • Stosowanie byle jakiej jakości bakterii, lub niezgodnie z zaleceniami, a nawet wcale.
  • Antybiotyki wydalane przez osoby dłużej używające je również mogą zabić bakterie w oczyszczalni.
  • Stosowanie substancji typu Kret - absolutnie niedopuszczalne.
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl